Evropa

KLM se izvinio putnicima iz Južne Afrike

Kompanija KLM uputila je izvinjenje svim putnicima koji su prošlog petka leteli između Južnoafričke Republike i Amsterdama i koji su satima bili zaglavljeni na aerodromu.

Holandska kompanija poručuje:

U potpunosti razumemo nezadovoljstvo putnika koji su bili na našim letovima iz Kejptauna i Johanesburga prošlog petka. KLM je bio iznenađen u petak ujutro iznenadnim promenama ograničenja putovanja koje su uvedene kada su avioni već bili u vazduhu i na putu za Holandiju.

Žao nam je što, uglavnom zbog faktora van naše kontrole, naši putnici nisu bili obavešteni o procedurama i morali su da čekaju u avionu nekoliko sati. To je značilo da nisu dobili brigu prilagođenu korisnicima kakvu bi mogli da očekuju od nas. Želimo da sprečimo da se ovo ponovi, zbog čega želimo da sednemo sa opštinskim zdravstvenim organom GGD i aerodromom Schiphol u Amsterdamu kako bismo naučili nešto iz ovog događaja i poboljšali procedure za naše putnike.

Želimo da uputimo naše iskreno izvinjenje svim našim putnicima koji su pogođeni ovakvim razvojem događaja i rado bismo razgovarali o tome šta se dogodilo sa njima.

02.12.2021.