Air Serbia je tokom marta prevezla 235.000 putnika, što je povećanje od 91,2 odsto u odnosu na isti mesec 2022. godine i 68,3 odsto u odnosu na 2019. godinu. Sa matičnog aerodroma „Nikola Tesla“ u Beogradu i aerodroma u Nišu i Kraljevu, kompanija je u martu realizovala 2.795 letova, što je za 69,5 odsto više nego u istom mesecu protekle godine, odnosno 43 odsto više u poređenju sa martom rekordne pretpandemijske 2019. godine. Od kada kompanija posluje pod imenom Air Serbia, odnosno od 2013. godine do danas, to je najbolji rezultat postignut u martu.
„Nedavno završena zimska sezona za nas je bila veoma uspešna. U januaru i februaru smo ostvarili izuzetne rezultate po broju prevezenih putnika i realizovanih letova. Taj trend se nastavio i u martu, koji je deveti uzastopni rekordni mesec za našu kompaniju. Uveli smo letnji red letenja i pripremili niz novih destinacija do kojih nismo leteli tokom 2022. godine. Veliki broj redovnih destinacija imaće pojačane nedeljne frekvencije, a pokrenućemo i sezonske letove. Idemo u susret najaktivnijem delu godine i verujemo da će rezultati u narednim mesecima biti još bolji,” rekao je Boško Rupić, direktor komercijale i strategije srpske nacionalne avio-kompanije.
Najpopularnije destinacije Air Serbie u Zapadnoj Evropi tokom marta su bile Cirih, Pariz, Beč i Berlin. Kada je reč o širem regionu najpopularnije destinacije bile su Podgorica i Tivat, odnosno Atina i Istanbul. Prošlog meseca takođe je uveden i direktni let do Budimpešte.
Foto: Air Serbia
04.04.2023.