Viz Er isplatio 1,25 miliona funti obeštećenja putnicima u UK

Wizz Air

Viz Er (Wizz Air) je bio primoran da isplati skoro 1,25 miliona funti obeštećenja putnicima nakon što je Uprava za civilno vazduhoplovstvo Velike Britanije izrazila „ozbiljnu zabrinutost“ zbog „velikog obima“ pritužbi putnika.

Britanski regulator je prošle godine preduzeo prinudne mere zbog velikog broja žalbi putnika da avio-kompanija nije ispunila svoje obaveze o pravima putnika, posebno u vezi s obezbeđivanjem alternativnih letova kako bi putnici mogli da stignu do svojih odredišta kada im je let otkazan.

Nakon intervencije, pokrivajući zahteve za letove koji trebaju poletati ili stići na aerodrom u Ujedinjenom Kraljevstvu 18. marta 2022. ili nakon toga, mađarski prevoznik je sarađivao i preispitao više od 25.000 zahteva, od kojih je 6.000 prihvaćeno kao opravdano.

Paul Smith, direktor za potrošače u Upravi za civilno vazduhoplovstvo Ujedinjenog Kraljevstva, rekao je: „Ovo su dobre vesti za putnike i naša zabrinutost je potvrđena rezultatom naših akcija. Iako pozdravljamo korake koje je Viz Er preduzeo, avio- kompanije bi trebale rutinski brinuti o putnicima i štititi njihova prava kada letovi budu odloženi ili otkazani. Putnici imaju puno pravo očekivati ​​da će njihovi zahtevi biti rešeni brzo, efikasno i u skladu sa propisima. Ovi rezultati će sada putnicima Viz Era pružiti bolje iskustvo.”

Regulator je takođe zahtevao da Viz Er unese izmene u svoje politike kako bi osigurao da u budućnosti dosledno poštuje svoje obaveze o preusmeravanju i brizi o putnicima.

17.01.2024.

Ostavi komentar