Aerodrom Mančester je bio primoran da zatraži od vatrogasaca i drugih aerodromskih timova da pomognu u rukovanju prtljagom zbog problema sa ljudskim resursima poslednjih meseci.
Aerodrom je saopštio da nisu samo vatrogasci zamoljeni da pomognu i da su se takve situacije dešavale u trenucima veće gužve – kao što su godišnji odmori.
„U situacijama gde je bilo problema sa resursima, aerodrom u Mančesteru zatražio je od nekih od svojih timova da podrže operaciju rukovanja prtljagom u kratkom vremenskom periodu kako bi se smanjili poremećaji za putnike“ saopštili su zvaničnici aerodroma.
Ovo nije prvi put ove godine da aerodrom u Mančesteru ima probleme sa prtljagom svojih putnika. Krajem februara, putnici su ostavljeni da čekaju i do pet sati na prtljag, a nekim putnicima je rečeno da će im prtljag poslati u periodu od četiri dana.
Aerodrom Mančester je opslužio više od 1,1 milion putnika u februaru, što je 1.300% više u poređenju sa istim mesecom pre godinu dana.
23.03.2022.