„Procurele“ informacije sa Qantas mobilne aplikacije

qantas, vesti iz avijacije

Qantas se izvinio svojim putnicima u sredu nakon što je „tehnološki problem“ s njegovom mobilnom aplikacijom otkrio detalje putovanja korisnika uključujući njihova imena, letove i rezervacije.

Mnogi ljudi koji često lete objavili su na društvenim mrežama da vide imena drugih putnika, račune, planove leta,i karte za ukrcavanje. Neki putnici su izjavili da problem nije rešen čak i nakon što je avio-kompanija saopštila da je popravila aplikaciju.

„Izvinjavamo se kupcima na koje je jutros uticao problem s aplikacijom Qantas, koji je sada rešen. Trenutne istrage pokazuju da je to uzrokovano tehnološkim problemom i da je možda bilo povezano s nedavnim promenama sistema“, navodi se u saopštenju Qantas-a. „Nisu deljene nikakve daljnje lične ili finansijske informacije, a kupci ne bi mogli preneti ili koristiti Qantas Points drugih putnika koji često lete“.

01.05.2024.