Masovna „bolovanja“ osoblja Aeroflota

Aeroflot_Airbus_A330

Ruski avio-prevoznik Aeroflot se suočava sa sve više problema u svom radu.

Nakon uvođenja sankcija problemi sa nabavkom rezervnih delova su primorali ovog avio-prevoznika da obavi i „kanibalizaciju“ određenog broja letelica kako bi delovi iz njih bili upotrebljeni za aktivnu flotu.

Međutim, ovog vikenda je došlo i do problema sa velikim brojem kašnjenja letova, prouzrokovanih nedostatkom osoblja. Neki izvori kažu da je 1.500 zaposlenih bilo „bolesno“ tokom vikenda, i da je situacija bila toliko loša da su putnici sedeli na svojim mestima, ali nisu mogli da polete zbog nedostatka kabinskog osoblja.

Prema izvorima iz Rusije, Aeroflot je raspodelio stjuardese i stjuarde sa dolaznih letova direktno na nove letove – bez ikakve obuke. Navodi se da su letovi Airbus A321 i Boeing 737 obavljani sa četiri kabinske posade umesto potrebnih pet.

Razlog za masovne prijave o bolovanju su trenutni uslovi rada u Aeroflotu. Redovi letenja predviđaju da će posade biti u vazduhu 90 sati mesečno. U slobodno vreme završavaju tehničku obuku koja im se ne uračunava u radno vreme.

Nadležno javno tužilaštvo za vazdušni i vodni saobraćaj naložilo je inspekciju avio-kompanije. Shodno tome, nadležni organ želi da dobije spisak svih letova za posljednja tri dana, koji sadrži razloge kašnjenja i konkretan broj posada na letovima.

05.07.2024.