Evropa

Lufthansa Grupa uvodi “buy on board” uslugu

Kompanije u sastavu Lufthansa Grupe planiraju da ukinu besplatne obroke na svojim letovima i uvedu “buy on board” usluge. Lufthansa, Austrian Airlines i Swiss će sledećeg proleća u potpunosti izbaciti besplatne grickalice sa evropskih letova. Prva kompanija koja će implementirati novi model će biti Austrian Airlines a potom Swiss i Lufthansa.

Putnici na kratkim evropskim letovima će imati mogućnost naručivanja svežih obroka i jela sa posebno napravljenih menija. Grupacija navodi da će zahvaljujući novom modelu uspeti da smanji količinu otpada kao i da će hrana i pakovanja biti ekološki prihvatljivija. Druge kompanije u grupaciji kao što su Brussels Airlines i Eurowings već odavno primenjuju ovaj model koji se očigledno veoma dobro pokazao.

“Naša trenutna ponuda grickalica u ekonomskoj klasi ne ispunjava uvek očekivanja naših putnika. Nova ponuda razvijena je na osnovu povratnih informacija naših kupaca. Uz visokokvalitetnu ponudu dostupnu za kupovinu, naši putnici će moći da odluče šta žele da jedu i piju na svom letu.” izjavila je Christina Foerster, članica izvršnog odbora Lufthanse.

17.11.2020.