KLM uvodi novu klasu i novi koncept usluge

KLM Royal Dutch Airlines predstavio je svoju Premium Comfort klasu, potpuno novu putničku kabinu koja putnicima nudi više prostora, luksuza, bolju uslugu, više udobnosti i privatnosti od ekonomske klase, a po nižim cenama od biznis klase. 

Premium Comfort je u stvari međuklasa, između ekonomske i biznis klase, a opremljena je novom vrstom sedišta i nudi novi koncept usluge i keteringa. U zavisnosti od modela letelice, kapacitet Premium Comfort klase variraće od 21 do 28 sedišta, koja su šira od standardnih, nude više prostora za noge, veći ekran i oslonac za noge. Takođe, nasloni Premium Comfort sedišta se mogu spustiti više od sedišta ekonomske klase. Nova sedišta u Premium Comfort klasi dizajnirao je Collins Aerospace zajedno sa stručnjacima iz KLM Customer Experience-a. Osim elegantnog dizajna i udobnosti, sedišta su lakša od prethodnih. 

Posebno se pazilo i na odabir ugostiteljskih materijala za novu klasu. Tako je pribor za jelo namenjen za višekratnu upotrebu napravljen od laganog polipropilena, dok je onaj sa jednokratnom namenom izrađen od recikliranog PEF-a.

Privilegije putnika ove nove klase počinju već na aerodromu i uključuju povlašćeni status prilikom check in-a i ukrcavanja.

KLM

Ketering
Premium Comfort klasa ima i prepoznatljiv koncept keteringa. Na interkontinentalnim letovima, a u zavisnosti od dužine leta, posluživaće se jedan ili dva topla obroka. Putnici će moći da biraju između mesnih, ribljih ili vegetarijanskih obroka, a nakon toga biće im ponuđeni kafa, čaj, liker i sladoled. Između obroka će se posluživati slani i slatki zalogaji i kokteli, i to upravo oni koji su se pokazali kao najpopularniji u biznis klasi. 

Rezervacija
Prvi avioni opremljeni Premium Comfort klasom leteće prema Severnoj Americi, dok će od kraja jula meseca putnicima nove klase biti na raspolaganju više odredišta.

Uvođenjem nove KLM putničke kabine biće unapređeno i čvrsto severnoatlansko partnerstvo između KLM, Delta Air Lines, Air France i Virgin Atlantic avio-kompanija, jer se sada mogu kombinovati svi proizvodi i usluge na svim rutama. 

03.06.2022.