Budućnost B737 MAX u floti Junajteda neizvesna, direktor kritikovao Boing

Foto: United Airlines

Američka avio-kompanija Junajted Erlajns nezadovoljna je čestim problemima sa Boing 737 MAX porodicom aviona i trenutno razvija alternativni plan modernizacije flote koji ne bi uključivao B737-10 letelice. Isto je izjavio direktor Junajteda Skot Kirbi gostujući u emisiji televizije CNBC.

Zastoji u proizvodnji MAX aviona, kašnjenja u sertifikaciji modela MAX 10 i česti problemi sa kvalitetom letelica primorali su Junajted Erlajns da preispita plan modernizacije i proširenja flote. Prvi čovek američkog avio-prevoznika izjavio je da je najnoviji skandal sa MAX 9 „kap koja je prelila čašu“ i da je Junajted Erlajns već počeo da traži alternativu za najveći i još nesertifikovani MAX 10.

Mada kompanija ima 277 naručenih Boinga 737 MAX 10, Skot Kirbi ne isključuje mogućnost da Junajted Erlajns u budućnosti leti i bez ovog aviona. On ipak nije izjavo da Junajted planira da otkaže porudžbine već da samo radi na „alternativnom planu“.

Direktor kompanije je poručio da će u najboljem slučaju prvi Boinzi 737 MAX 10 biti isporučeni za pet godina. On je ipak izrazio nadu da će problemi sa avionima biti otklonjeni i da veruje u američkog proizvođača.

Junajted Erlajns je pored Alaska Erlajnsa jedan od prevoznika koji je pretrpeo najveću štetu zbog prizemljenja MAX 9. U floti avio-kompanije nalazi se 79 Boinga 737 MAX 9 kao i 136 primeraka modela 737-900ER čiju je inspekciju Savezna uprava za civilno vazduhoplovstvo SAD (FAA) nedavno preporučila.

Foto: United Airlines

23.01.2023.

Ostavi komentar