Brussels predstavio novi vizuelni identitet

Belgijska nacionalna avio-kompanija predstavila je novu šemu bojenja aviona u jednom od svojih hangara na aerodromu Brisel. Airbus A319 sa registracionom oznakom OO-SSO postao je prvi avion u floti Brussels Airlines-a koji je dobio potpuno novu šemu. Brussels Airlines je organizovao svečanu ceremoniju na kojoj je, pored šeme, predstavio i svoj novi logo koji će koristiti u narednom periodu. Svečanosti su prisustvovali najviši čelnici kompanije koji su naglasili da „osvežavanje“ vizuelnog identiteta označava početak nove ere belgijskog prevoznika.

„Želimo da jasno označimo početak rada novog Brussels Airlines-a. Za naše klijente, koji zaslužuju najbolje, ali i za naše zaposlene, koji su posvećeni transformaciji i kojoj svakodnevno doprinose. Zato danas predstavljamo vizuelni prikaz našeg novog početka. Sa ovim novim identitetom, spremni smo da pokažemo našim klijentima, našim zaposlenima, našim partnerima i deoničarima da okrećemo novi list. Kao jedna od četiri avio-kompanije u sklopu Lufthansa Grupe, gradimo put ka budućnosti koja obećava. Ovaj novi izgled vidimo kao simbol poverenja u našu kompaniju, ponovo naglašavajući naš identitet kao domaćeg belgijskog prevoznika,“ izjavio je izvršni direktor Brussels Airlies-a Peter Gerber.

Iz kompanije poručuju da su tačke na logou kompanije različitih veličina što odražava raznolikost među putnicima, ljudima i destinacijama. Crvena boja „pokazuje strast prema ljudima“ dok tamnija nijansa plave boje odaje utisak „kvaliteta i savremenosti“. Šef za korisnička iskustva, proizvode i marketing u Brussels Airlines-u Wencke Lemmes kaže da će bojenje celokupne flote potrajati nekoliko godina pošto kompanija ne planira da rebrendira sve letelice u isto vreme kako se ne bi nepotrebno trošili resursi.

18.11.2021.